neděle 29. června 2014

Struhy - návrat ke kořenům


28. června jsem měl možnost navštívit jednu z kolébek závodního bikingu v Čechách - STRUHY:

   Luckass mi poslal pozvánku na menší akcičku s názvem "Návrat ke kořenům", po přečtení propozic jsem  samozřejmě souhlasil. V sobotu naberu Veroniku Wanill a za hoďku u nemocnice v Turnově odbočuji vpravo a jsme ve spodní části lana na parkovišti. Fasujeme k snidani pívo a registrujeme se. K registraci dostáváme poukaz na mega buřta. Nakonec se nás sejde 19. Což odpovídá představě o oldschool bikingu bez závodních ambic. 










jedno ze startovních čísel



   Po druhým pívu, dáváme první jízdu na oči, Veronika letí po třiceti metrech šipku přes klacky a hrabe se z porostu, ano jíl klouže :D ja vybočují asi o padesát metrů jinde... dojedeme dolů, trať kraťoučká a vymlíkovaná na pohodu.. doráží místňáci, start se posouvá z 14:00 na 13:00, protože kluci chtějí ještě jet na A51 (pro ty co neví - mega dirtpark), sjedeme to ještě jednou a jelikož je právě čas na oběd a v paralelním vesmíru na Nově dávají Volejte řediteli tak si popřejeme dobrou chuť a dáváme překvapivý obídek v ceně služeb.




Dotlačíme megapárek a jdeme tlačit na start




   Jelikož Emílek nedoletěl jeden dvoják a rošlápnul si zadní kolo, stává se druhým pořadatelem vedle Luckasse, jde tedy nahoru ke startu nás pouštět na trať. Startuje se jak kdo přijde, jedeme na stopky, spojení se provádí mobilním telefonem, tři, dva, jedna... a dole Luckass pouští stopky...





Za hoďku je to odjeté, kluci balí na A51, kde bude vyhlášení, my si dáme ještě svačinu a po ní jedeme ještě nakoupit na gril u Luckasse, s nákupem se stavujeme v asi nejhustším dirtparku co jsem kdy viděl:


Hoďku pobudeme, pokoukáme se na kluky, posílají standardně pekla a mi to teda jdeme vyhlásit: 

První flek holky, Wanillka:




Fleky muži:
první Dan Liška, druhý Misha Duda třetí Štěpán Laurin





Akce supr, Turnováci standardně umi :)

další fotky:











Děkuji všem, rád jsem vás znovu viděl, a více takových mini akcí všem! 
Poděkování special pro Luckasse za pořádatelství:
DĚKUJEME! 

... a já jsem získal v kategorii XXL 1. místo .. a sakra tu kšiltovku jsem zapomněl zase v autě :D