pondělí 18. června 2012

Na Špičák, meteorit a zpět...

cesta na špičák: 800,-
ubytování ve stanu: 0,-
kamarádi k nezaplacení: 0,-
cesta na meteorit: k nezaplacení

Pátek příjezd na Špičák za hoškama z Turnova a okolí kolem sedmičky, vybrali nejlepší plac na stanování- hnijící bažinu (všude bylo jinak sucho) tak se přidáváme do partičky krutohustopřísňáků....

" Vitas Skotnica: hardcore bylo hlavně kempovací místo-všude sucho, jen voni "hustokrutopřísňáci" si museli vybrat "Benátky" jen chvíli jsem tam stal a celej se začal postupně propadat-no ještě, že moje postel byla v nejvyšším patře chaty Hanička:-) "

Rental mental meteorit a vokurka !:D

Holky (díky) staví stan, mi začínáme popíjet a grilovat... (ano jsme v bikeparku) zábava je, tak si odpočneme - proč ne :) probíráme strašně důležitý věci a je nám dobře, nasazuji motocross řidítka a Turbo si loupe vokurku..... večer ještě doráží Majkl s kolotočákem (přívěs naloženej kolama) a děláme mega kemp...

Sobota ráno nakupujem permice, Turbo bere graviticard za par litru a jdem jezdit, kolem jedenacky nechutná fronta a vedru a nějak to upadá, trať super, ale prostě to nejde, tak dáváme někdo menší někdo větší pauzy. holky šli do Rudy se projít a dělaj fotky... bohužel Turbo pod tlakem vystupuje z vorláridu a snaží se zamačkat okolní šutry do země. Odolali. Klouby ne... zatím ani teď (pondělí) neví jak na tom je... Na večeři ládujem na gril pstruhy, já jich dávám tři kousky... mňamka! Nakonec sobotní ježdění shrnujeme jako ne moc vydařený tak se jdeme trochu slejt... Lukass s partičkou načíná lahve Morgena

já si davám citronady a Jindřihohradeckou temnou lihovinu kterou dovezla Káťa a jdeme na koncert, Buschmen upadá do rytmu Hardcoru a je prdel.. večer zažehneme gril, Vlastík přikládá na gril paletu a je rozhodnuto že vysušíme bažinu, postavíme raketu a letíme všichni na meteorit a to zapíjíme Havanou...

Bohužel bažina nevyschla tak jsme letěli tak akorát do prdele, protože raketa by se nám propadla... nějak končíme a ve tři ráno dojíždí Mojma s holkama... Neděle se ale vyvede LUXUSNĚ hustopoježdění a vše se vyvede do báječného nedělního blaha! Trať super, počasí tak akorát na ježdění.. dokonalost... otvíračka se přes sobotní nezdar nakonec povedla!!!

závěr: 3 zlomený vidlice, dvě ruce v prdeli a jedna rozbitá "na chvili" lanovka... :) a let na meterorit!!

Jan Buschmen Busch: asi neni co dodat ....jen asi nakonec, ze pri zaverecnem baleni vsech potrebnych i nepotrebnych veci domu, kolemjdouci pes sezral zvratky u naseho stanu(buh vi kde se tam vzali) a pak nam po te mnamce jeste pekne pochcal stan a to tak ze ne malo!:D prostre punk se vsim vsudy!!:D :D..tak to je vse pratele tadydadydadaaaaaa......

a vzkaz pro špičak lidi - opravdu jsme po sobě vše uklidili, nahazeli do polenice a nezbylo po naší jehovově skupince nic...